2015. augusztus 6., csütörtök

Goth vallomások

Mostanában sok mindent bevallunk...nem csak én, hanem többen is. :D Elég népszerűek, de nekem nagyon tetszik ez a téma, és kapva kapok az alkalmon, amíg lehet. Én is, leírom, hogy mik azok a stílusjegyek, amik igazak rám:

1. Kedvenc állatom a varjú. Olyan különleges, misztikus és mégis gyönyörű állatnak tartom. Talán azért, mert a ritka okos madarak közé tartozik, akár 100 évig is képes élni, ráadásul a külsejében is van valami túlvilági, megfoghatatlan...

2. Hihetetlen mértékben rajongok a morbid, véres, és groteszk dolgokért. Az, ami furcsán szép, egyeseknek ijesztő, vagy undort kiváltó, nekem általában kifejezetten tetszik.

3. A goth, gothic életérzést teljes mértékben a sajátomnak tudom. Minden apró kis melankolikus tényezőjét, jellegzetességét imádom.

4. Általában véve kreatív emberként mutatnám be magam, szeretek mindenféle kézműves tevékenységet űzni, a régi holmijaimat pedig előszeretettel újítom fel.

5. Oda vagyok Edgar Allan Poe összes verséért!

6. Fantasy, boszorkány és vámpír mániában szenvedek, sőt valahol még hiszek is a létezésükben. Nem tudom...mondjatok nyugodtan naivnak, esetleg hiszékenynek, de látok bennünk némi rációt.

7. Kedvenc hobbim az írás. Régebben, kisebb koromban eltökélt szándékom volt megalkotni egy saját regényt, ám a lelkesedésem mindig alábbhagyott. Pár éve viszont megpróbálkoztam egy másik műfajjal, a novellákkal. Mostanra szinte csak ilyeneket írkászom, és főként drámákban vagyok erős. Imádom a komor, komoly mondanivalóval bíró, olykor szomorú alkotásokat.

8. Halloween-n fan, imádó és rajongó vagyok. A karácsony után a kedvenc ünnepem. És nem is az édességek miatt, (mert bár be szoktam öltözni, azt csak a család csodálhatja meg. :D) mert nem szoktam házalni. A környékünkön nem divat, így inkább nem próbálkozom. Esetleg ha ismerősökkel összegyűlünk. A hangulat, a fények viszont annyira megfognak és lenyűgöznek, hogy az leírhatatlan.

9. Kastély imádó vagyok. (Igen, sok mindent imádok! :D) Minden vágyam az, hogy egyszer az erdő közepén, egy óriási és régi, gótikus kastélyban éljek. Szerencsére a szerelmemmel egyetértünk ebben a kérdésben, csak az anyagiak hiányoznak hozzá. :D

10. És végül...minden ruhámat kidekorálom valami kis csipke dísszel, mert oda vagyok értük!

0 megjegyzés: