2015. augusztus 1., szombat

Goth otthon kialakítása

Sziasztok!

Gondolom a többség álmodott saját lakásról, valakinek meg már meg is adatott, így nem hiszem, hogy ez olyan idegen lenne bárkinek is. A vágyálmainkban és az elképzeléseinkben teljesen másképp szokott az egész festeni, és csak a gyakorlatban derül ki, hogy a fekete falak miért nem jók mindenhova, vagy a bordó, óriási szőnyegek miért is nem praktikusak. Ennek ellenére azonban azt gondolom, hogy néhány ügyes és kreatív ötlettel a saját ízlésünk szerint alakíthatjuk ki a KÉNYELMES otthonunkat. Mert azért lássuk be, hogy az a hely, ahol élünk, nem mindegy, hogy mennyire higiénikus, tisztítható, illetve élhető. Én például kifejezetten szeretem a sötétséget, de azért az életem hátralévő részét nem szívesen tölteném fekete falak között. De nekem még a gótikus mintájú padlószőnyegek is nagyon csábítóak, ám ha arra bármi ráömlik, vagy esetleg baleset éri, akkor annak befuccsoltak... Tehát érdemes ezeket is számításba venni a vásárláskor. 
Az anyagi oldala viszont annál megterhelőbb, mert az antik, vagy antikolt bútorok korántsem kerülnek két fillérbe, a szép függönyökkel, és ágyterítőkkel egyetemben. 

Ennek ellenére én senki helyében nem törődnék bele abba, hogy sosem lesz olyan a lakásom, mint ahogy azt anno elterveztem. Akkor inkább tíz vagy húsz éven keresztül csinálnám, amíg össze nem gyűlik rá a pénzem. Szép apránként haladgatva is lehet fantasztikus a végeredmény, mert az mind türelem és kreativitás kérdése. Az első évben csak egy szobrot vagy díszt veszel, a következőben még egyet, és szép apránként gyarapodni fognak az egyedi kiegészítők. De esetleg DIY praktikákat is el lehet lesni innen-onnan. Azok pedig mindjárt megkönnyítik a helyzetet, ha van az embernek türelme és kézügyessége hozzá.

Most viszont jöjjön pár kép, amiből szerintem lehet inspirálódni, ötletet meríteni. Nem azt mondom, hogy teljesen ilyen extrémre kell alakítani mindent, de például egy-egy díszt, ágyneműt vagy bútorformát szívesen én is beiktatnék otthon. Mindig is vérzett a szívem egy ilyen lakásért. Akinek szintén az elgondolkodhat, hogy mire költené a lottó nyereményt! :D 


Remélem elég nagy a kép, és minden részletét jól ki tudjátok venni! :) Ez a fotó jól szemlélteti, hogy egy díszes képkeret mennyit tud dobni és szépíteni a falon. Én nagyon kedvelem az ilyeneket, és már többször is elgondolkoztam rajta, hogy én is csinálok egy ilyen falat a szobámban. Hát ki tudja, egyszer talán sikerül neki is látnom! :D



A gyertyák teremtő ereje...Egyszerűen gyönyörű, hogy milyen hangulatot tudnak kölcsönözni önmagukban is. Az első fotón határozottan azok vannak a középpontban, és csodálatosan passzolnak a szoba stílusához és elrendezéséhez egyaránt. Pont tökéletes helyen vannak. A második kép pedig egész halott és élettelen lenne nélkülük, de így olyan különleges érzés járja át, a gyertyáknak köszönhetően. Tehát egy-két jó illatú darab semmit sem árthat, sőt! szerintem kifejezetten jótékony hatással vannak a terekre. A légfrissítő hatásukról nem is beszélve.



Szintén itt van két praktikus és viszonylag egyszerű ötlet. Az első szobában semmi extra, túlspilázott, vagy különösen csicsás dolog nincs. Mindössze a maga nemes egyszerűségével teremt hangulatot. De olyat, ami teljes mértékig megfogott. Az ágynemű gyönyörű, ha bárhol árulnának, biztosan vennék. A fa, amiből a bútorok készültek, régies, de mégis szép. Az ágy előtt, a kis rongyszőnyeg teljes mértékig kiegészíti az egész összeállítás hangulatát. A második fotó, a lépcső, megint nem egy méregdrága valami, mindössze egy egyszerű feljáró, amit egy kreatív gondolattal feldobtak. Nekem nagyon tetszik az ötlet, jópofa és mutatós is egyaránt. Nem kell feltétlenül fát, fel lehet tenni oda bármilyen másik képet is, ízlés és tetszés szerint.


A csillár iszonyatos tetszik, és képletesen, de a fél karomat is odaadnám érte! Anélkül a szoba fél karú (mint én, ha megkapnám :D) óriás lenne. Azonban ami szintén különleges, hangulatos és figyelemfelkeltő az a tükör. Nagyon tetszik a kerete, de úgy önmagában is szerintem dekoratív és mutatós az ágy fölött. Bár én reggelenként biztos nem fordulnék meg, hogy belenézzek...de attól még feldobja a szobát. 





0 megjegyzés: